طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین شیر و رنگ خوراکی ساده و سریع

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین شیر و رنگ خوراکی ساده و سریع
ن : لیلا تهامی ت : پنج شنبه 15 دی 1401 ز : 14:48 | +

طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین

طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین و شیر فیلم طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین طرز تهیه ژله سفید با پودر ژلاتین و بستنی طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین نی نی سایت طرز تهیه پودر ژلاتین با اب طرز تهیه ژله پرتقال با پودر ژلاتین طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین و خامه طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین و آب هندوانه

طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین و شیر و اسانس های میوه‌ای، برای تهیه این ژله شیک و مجلسی فقط کمی حوصله خرج دهید تا در پایان بتوانید از محصول بدست آمده خود لذت ببرید. بهتر است برای جدا کردن ژله از قالب از چاقو استفاده کنید سپس ظرف را برعکس کرده و ژله را خارج کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

 
مواد لازم
شیر ۲و نیم پیمانه
اب یک چهارم پ
پودر ژلاتین ۲و نیم ق غ
شکر نصف پ
اسانس موز یا وانیل به میزان لازم

طرز تهیه ژله با پودر ژلاتین

 
 

مرحله اول

پودر ژلاتین را با آب مخلوط کنید و آن را به صورت بن ماری یعنی با حرارت بخار آب حل کنید. به صورت جداگانه شیر و شکر را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم اجاق قرار دهید تا شکر کاملا حل شود در این مرحله شیر نباید بجوشد.

 
 

مرحله دوم

زمان آن رسیده که ژلاتین را به شیر اضافه کنید اسانس یا رنگ مورد نظر خود را هم به مواد اضافه نمایید. ضعف خود را از روی حرارت برداشته و مواد را درون قالب بریزید. می‌توانید اینجا ژله را به صورت دو رنگ آماده کنید.

 
 

مرحله سوم

اگر ژله ای مانند تصویر می خواهید ژله اول را که ریختید صبر کنید تا نیم بند شود سپس رنگ دوم را اضافه کنید. ظرف ژله را برای مدت زمان ۳ الی ۴ ساعت درون یخچال قرار دهید تا کاملاً مستحکم و آماده برای سرو شود. نکته :در ازای هر لیوان شیر یک قاشق غذاخوری ژلاتین نیاز دارید.

 

منبع : آشپزی با زینب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com